وبلاگ تخصصی اخبار آنلاین

به وبلاگ تخصصی اخبار آنلاین خوش آمدید

از آخرین روز مدرسه ابتدایی ها در سال تحصیلی کرونایی تا روند ارزشیابی‌ها

سال تحصیلی 1499-1399 در حالی که همه والدین ، ​​معلمان و دانش آموزان با مشکل روبرو هستند طی سه هفته به پایان می رسد. علاوه بر کاستی های گذشته ، سال تحصیلی بی سابقه تجارب جدیدی را در سیستم آموزشی کشور به ارمغان آورد. با توجه به ESA اگرچه وزارت آموزش و پرورش به دلیل …

منبع: سرخط نیوز
از آخرین روز مدرسه ابتدایی ها در سال تحصیلی کرونایی تا روند ارزشیابی‌ها

از آخرین روز مدرسه ابتدایی ها در سال تحصیلی کرونایی تا روند ارزشیابی‌ها https://head-line.ir/2021/از-آخرین-روز-مدرسه-ابتدایی-ها-در-سال-تحص/ سرخط نیوز Sat, 24 Apr 2021 00:21:40 0000 اجتماعی https://head-line.ir/2021/از-آخرین-روز-مدرسه-ابتدایی-ها-در-سال-تحص/

سال تحصیلی 1499-1399 در حالی که همه والدین ، ​​معلمان و دانش آموزان با مشکل روبرو هستند طی سه هفته به پایان می رسد. علاوه بر کاستی های گذشته ، سال تحصیلی بی سابقه تجارب جدیدی را در سیستم آموزشی کشور به ارمغان آورد. با توجه به ESA اگرچه وزارت آموزش و پرورش به دلیل …

منبع: سرخط نیوز
از آخرین روز مدرسه ابتدایی ها در سال تحصیلی کرونایی تا روند ارزشیابی‌ها

سال تحصیلی 1499-1399 در حالی که همه والدین ، ​​معلمان و دانش آموزان با مشکل روبرو هستند طی سه هفته به پایان می رسد. علاوه بر کاستی های گذشته ، سال تحصیلی بی سابقه تجارب جدیدی را در سیستم آموزشی کشور به ارمغان آورد.

با توجه به ESA اگرچه وزارت آموزش و پرورش به دلیل وضعیت ناخوشایند سیستم قلبی عروقی و عدم استقبال در خانواده ها ، مایل به ارائه ساعت های تربیت بدنی به ویژه در مدارس ابتدایی و متوسطه نبود ، اما موفق نشد. سرانجام ، در طول سال تحصیلی جاری ، آموزش به صورت غیرحضوری انجام شد.

طبق گفته وزارت آموزش و پرورش ، 20 مه پایان سال اول مدرسه است و کمتر از یک ماه به پایان سال تحصیلی باقی مانده است. سال آینده مدارس وجود دارد.

معاون وزیر آموزش ابتدایی با استناد به موارد زیر به این نگرانی ها پاسخ داد:

کیفیت آموزش مجازی در طول سال تحصیلی گذشته

عملکرد دانش آموز را در برخی از دروس بهبود ببخشید

رضوان حکیم زاده سال گذشته در مورد کیفیت آموزش مجازی اظهار داشت: در هر صورت ، آموزش از راه دور نمی تواند فعالیت های یادگیری مقدماتی داشته باشد ، به ویژه از نظر رشد مهارت های اجتماعی و ارتباطی دانش آموزان ؛ با این حال ، مدیران و معلمان تمام تلاش خود را برای نظارت بر برنامه آموزش دانش آموزان از دیدگاه های مختلف انجام دادند.

وی اضافه کرد ، “مدیران ، معلمان و والدین تمام تلاش خود را در حد توجه خود انجام داده اند ، اما ماهیت آموزش از راه دور در مقایسه با آموزش و پرورش پیش رو ناقص است ، که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گفته معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ، ما پیش بینی کرده ایم که ارزیابی عملکرد ادبیات فارسی به دلیل نیاز به تضمین کیفیت برای دانش آموزان کلاس اول و دوم توسط “ناظر” انجام می شود. وی مدیر مدرسه و منطقه سایبری قرمز ، زرد و نارنجی خواهد بود. همچنین بر عملکرد سه کلاس ادبیات فارسی ، ریاضیات و علوم در دوره ابتدایی تأکید شد.

دکتر به عنوان مثال ، به دلیل عدم پشتیبانی موثر والدین ، ​​از آن دانش آموزان نام می برد ، مانند کسانی که مهارت خواندن و نوشتن م effectiveثر ندارند و نمی توانند از درس امسال به طور کامل استفاده کنند: یک دوره آموزشی برای آنها در طول تابستان بگذرانید .

دانش آموزان مناطق پرخطر که نمی دانند چگونه از دستگاه های هوشمند برای یادگیری مجازی استفاده کنند ، چالش های اساسی در سال تحصیلی ما هستند. پزشک شما در این باره گفت: ما در همه زمینه ها یک منحنی یادگیری ایجاد کرده ایم و می دانیم که در هر زمینه چه تعداد موجود است. توزیع کتاب درسی یکی از راه حل های مسئله برنامه های جایگزین مطابق با دستورالعمل های مربوطه است.

وی گفت: “مدرسه تلویزیون همچنین به دانش آموزان در این مناطق كمك كرده است.” براساس تلویزیون و بررسی های دقیق ما ، اکثر مردم این آموزش ها را دیده اند ، مخصوصاً در مناطق دشوار.

ارزیابی و تعهد درجه بندی چگونه است؟

ارزیابی مدارس ابتدایی طی سالها به صورت کیفی انجام شده است و امسال تفاوتی ندارد. معلمان ممکن است نتایج ارزیابی دانش آموزان را بر اساس شواهد و مستنداتی که در روند آموزش و یادگیری و همچنین ارزیابی عملکردشان جمع آوری کرده اند ، ثبت کنند.

با توجه به پایان سال تحصیلی 31 مه ، معلمان و مدیران مدارس این فرصت را دارند که نتایج نهایی خود را در تاریخ 10 ژوئن در دبستان ثبت کنند.

وی با بیان اینکه “این درست نیست ،” از معلمان خواست که قاطعانه عمل کنند و ادعاها را نپذیرند. ما همیشه اصرار داشته ایم که از نظر آموزش و ارزیابی ، همه استانداردها رعایت شود ، همانطور که در یک سال گذشته و امسال به نفع دانش آموزان بوده است.

وضعیت ثبت نام در سال آینده و مدارس دوباره بازگشایی می شوند

وی در پاسخ به این سوال که آیا اگر شرایط به این شکل ادامه یابد آیا آموزش در فضای سایبری ادامه خواهد داشت؟ وی گفت: فضای مجازی انتخاب ما نبود ، اجباری بود و تصمیم نگرفتیم که به فضای مجازی برویم. این بحران رخ داده است و ما نیز پاسخ خوبی داده ایم. ما در مورد دوره آموزش در اوایل اکتبر 1400 در صورت لزوم تصمیم خواهیم گرفت.

پزشک شما ادامه می دهد: امید است تا ماه اکتبر مشکلات برطرف شود. اما اگر هنوز در یک بحران هستیم ، انتظار داریم در یک فضای سایبری کار کنیم و از سیستم عامل های اضافی استفاده کنیم ، اما اگر تاجی وجود نداشته باشد ، تمرکز ما روی آموزش حضوری است و می خواهیم یادگیری و تنوع را در یک سایبر غنی کنیم. محیط. به عنوان یک مکمل برای استفاده.

وی در مورد وضعیت آموزش و پرورش در سال آینده گفت: وضعیت قابل پیش بینی نیست. ویروس بسیار غیر قابل پیش بینی بودن ثابت شده است. امیدوارم این مشکل حل شود و امیدوارم که بتوانیم واکسیناسیون جهانی را ببینیم ، در واقع معلمان از جمله گروه های اولویت دار هستند. ጣለን ما تصمیم می گیریم که آموزش را به صورت حضوری ادامه دهیم و از بستر فضای سایبری برای غنی سازی و ایجاد انواع منابع یادگیری استفاده کنیم. اما اگر شرایط ادامه یابد ، ما کاملاً آماده ارائه آموزش در فضای مجازی و سایر برنامه های آموزشی از جمله تلویزیون هستیم.

اما روند ثبت نام دانش آموز در سال تحصیلی آینده چه زمانی آغاز می شود؟ به گفته معاون آموزش ابتدایی وزارت معارف ، دفتر ثبت نام مدارس مطلع شده است. موارد احتیاطی اتخاذ شده و ثبت نام هر ساله در ساعت مشخص شده آغاز می شود. دستورالعمل های ثبت نام را تا هفته دوم ماه مه اعلام و تکمیل خواهیم کرد.

از سوی دیگر ، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت که دانش آموزان سال آینده در ایستگاه های ورود الکترونیکی ثبت نام می شوند و به زودی پیش ثبت نام دانش آموزانی که برای سال تحصیلی جدید وارد مدرسه ابتدایی می شوند ، مورد بحث قرار می گیرد. .

فولاندند با تأکید بر ارائه خدمات ویژه به مردم تهران گفت: “ثبت نام دانش آموزان مدارس ابتدایی به صورت الکترونیکی و غیر دبستانی پاسخی به سوالات والدین در مورد استفاده صحیح از فناوری در اداره و فرهنگ مدرسه است. استفاده از دولت الکترونیکی برای خانواده ها. “و ساختار پیشنهادی برای ایجاد یک توالی ساختاری در روابط مدرسه به مدرسه

انتهای پیام

منبع: سرخط نیوز
از آخرین روز مدرسه ابتدایی ها در سال تحصیلی کرونایی تا روند ارزشیابی‌ها

[ بازدید : 23 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ] [ 20:20 ] [ ریجینا ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]